Tietoa blogista

perjantai 5. toukokuuta 2017

Kevät, missä viivyt?


Istun hämärässä huoneessani kaihtimet kiinni, vaikka ulkona paistaa aivan ihanasti aurinko. Nyt muutaman päivän flunssaa sairastaessa ei vain jaksa nähdä päivänvaloa vaan tekee mieli käpertyä sinne omaan pimeään kuplaansa. On tässä onneksi paljon ihania tapahtumia, joita voi muistella ja odottaa tulevaa, se tekee mieleni hetkeksi kevyeksi. 
Kirjeitä olisi nyt odottelemassa vastauksiaan ainakin 6 kappaletta, jos oikein muistan, mutta dotan ennemmin niitä terveempiä päiviä, jotta jaksaisi kirjoittaa ja paneutua niihin. Tässä muutamia kirjeitä kuitenkin joita olen viime viikkoina kirjoittanut. Leahille tein flipbook kirjeen, inspiraatiota sain minulle tulleesta tämän tyyppisestä flipbookista. 
Näitten kirjeitten iloiseen ulkoasuun olen erittäin tyytyväinen. Washiteipin palaset, handlettering, pinkki kirjekuori, erilaiset postimerkit. Nämä on niitä asioita, mitkä inspiroi minua nyt.
Viime aikoina tulleita kirjeitä
Enää muutama viikko, niin edessä on muuttoa uuteen kotiin, pääsykokeita ja häitä. Ehkä se kevätkin sieltä saapuu vielä. Mielessäni ainakin olen jo irrottautumassa tämän kodin ihanuudesta, mm. purkanut osittain ihanan kuvaseinäni. Taas paljastuu kuinka valkoista täällä oikeasti on. Kaipaan kontrasteja. Onneksi uudessa kodissa on sellainen keittiö. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment ~ I love my mail